کد خبر: ۶۵۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۳۹۴
هافبک ملی‌پوش کشورمان در تمرینات دو روز پیش العربی قطر مصدوم شد و بازی حساس برابر مسیمیر را از دست داد.
تشریح آخرین شرایط مصدومیت دژاگه
اشکان دژاگه ستاره ایرانی تیم العربی قطر بنا بر گزارش این باشگاه قطری در تمرینات دو روز گذشته دچار کشیدگی عضلانی شده است و بازی امشب مقابل مسیمیر را از دست داده است.

دژاگه و نکونام در این فصل برای العربی قطر بازی می‌کنند. اشکان یکی از مهره‌های کلیدی العربی به شمار می‌آید به همین خاطر این مصدومیتش دو هفته مانده به پایان فصل، نگرانی زولا بازیکن اسبق چلسی و سرمربی العربی را برانگیخته است.

العربی امشب برابر مسیمیر که محمد نوری را در ترکیب خود دارد قرار می‌گیرد. تیم نوری ۳ هفته پیش سقوطش قطعی شده است و چیزی برای از دست دادن ندارد به همین خاطر در این بازی با جان و دل بازی خواهد کرد. با این تفاسیر دربی ایرانی‌های قطر امشب بدون حضور دژاگه برگزار می‌شود.

سایت باشگاه العربی در این زمینه اعلام کرد که سه بازیکن کلیدی این تیم دچار مصدومیت شده‌اند. طبق اعلام کادرپزشکی العربی این بازیکن فعلا بازی با مسیمیر را از دست داده و آنها تلاش می کنند که کاپیتان تیم ملی ایران را برای دیدار بعدی تیمشان مقابل السیلیه برسانند.

العربی که اکنون ۳۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و امیدوار است تا در این دو هفته باقی مانده به پایان لیگ ستارگان قطر جایگاهش را بهتر کند.
 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: