پدال نوشت: تنها اندکی پس از نمایش کانسپت GT، اوپل اعلام کرد که نباید منتظر یک نسخه تولیدی از آن باشیم. با این وجود، برخی اشارات کارل-توماس نیومان (Karl-Thomas Neumann) رئیس این کمپانی در چند هفته قبل، از احتمال ساخت چنین مدلی در آینده خبر میداد. اگر چنین چیزی رخ دهد، این خودروی اسپورت دارای یک فرمت دیفرانسیل عقب نخواهد بود؛ آن هم فقط به این دلیل که اوپل یک پلتفرم RWD در اختیار ندارد. به جای آن، این مدل از یک سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک که در موکا X یافت میشود، استفاده خواهد کرد.

امّا نباید آنقدرها هم امیدوار شد؛ چرا که مهندسان اوپل ابتدا باید به دنبال یک گیربکس مناسب با ابعاد جمعوجور برای انتقال قدرت موتور به سیستم دیفرانسیل گرفتهشده از موکا X باشند.

همچنین موضوع صرفه اقتصادی این مدل نیز اهمیت خواهد داشت. با توجه به اینکه پایگاه این خودرو در بازار، از اعتبار چندانی برخوردار نیست، عرضه نسخه تولید اوپل GT کار آسانی نخواهد بود.

آنچه در اینجا میبینید، رندری خیالی از نسخه تولیدی اوپل GT است که با تغییراتی در طراحی، اضافهکردن دستگیرههای در و آینههای معمولی و همینطور، برداشتن الگوهای قرمزرنگ همراه بوده است. همچنین این خودرو یک سقف و پنجرههای کناری معمولی و یک جلوبندی متناسبتر برای یک مدل جادهای دریافت کرده است.

با توجه به احتمالی که «نیومان» از آن سخن گفته، شاید باید انتظار بهترین را در این زمینه داشت. البته باید توجه داشت که حتی اگر مدل تولیدی اوپل GT با چراغ سبز روبرو شود، مطمئناً در آیندهای نزدیک نباید منتظر آن باشیم؛ چرا که بسیاری مدلهای مهم دیگر در دستور کار کمپانی قرار دارند. بدونشک نسل بعدی اینسیگنیا که برای اواخر سال جاری میلادی برنامهریزی شده، از اولویت بالاتری برای برند مستقر در «روسلسهایم» برخوردار است. همچنین از همین حالا میدانیم که اوپل قصد کرد که در سال آینده از مدلهای نسل دوم «آمپرا» و «آمپرا-e» که بهترتیب نسخههای تحت برند اوپل از ولت ۲۰۱۶ و بولت ۲۰۱۷ هستند، رونمایی کند. البته اینها تنها ۳ نمونه از ۲۹ خودرویی هستند که اوپل برای آنها تا انتهای دهه کنونی میلادی برنامهریزی کرده است.
امّا اینکه مدل GT نیز یکی از آنها خواهد بود یا خیر، موضوعی است که فقط زمان آن را مشخص خواهد کرد.