کد خبر: ۶۵۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۶۹۸
تا پایان ۱۳ فروردین ماه، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بیش از ۲ میلیارد تومان و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروختند.
«بادیگارد» 2 میلیارد تومان فروخت
فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا پایان روز ۱۳ فرودین ماه در تهران با ۲۶ سالن سینما یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۳۵ سالن سینما ۶۳۰ میلیون تومان فروش داشت.

آمار کل فروش این فیلم در تهران و شهرستان ها ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز در تهران با ۲۲ سالن سینما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۲۷ سالن ۴۷۰ میلیون تومان فروش داشت.

این فیلم در تهران و شهرستان ها یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در حال حاضر تنها در ۴ سالن سینما در تهران اکران می شود و فروش کل آن در طول زمان اکران ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.
منبع:برترین ها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: