کد خبر: ۶۵۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۸۰
تشریح عملیات امدادگران در روز طبیعت؛
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریح عملیات امدادرسانی به حوادث روز طبیعت در سراسر کشور، گفت: به دنبال سیل و آبگرفتگی در شش استان کشور طی 24 ساعت گذشته، امدادرسانی‌ها در استان مازندران همچنان ادامه دارد.
ادامه امدادرسانی‌ها به سیل و آبگرفتگی مازندرانسیدمصطفی مرتضوی در توضیح عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر همزمان با روز طبیعت در سراسر کشور، گفت: روز گذشته 424 ماموریت از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور ثبت و به 7969 تن امدادرسانی شد.

وی افزود: به دنبال عملیات‌های امدادی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در روز گذشته ٣٤٣ تن از مرگ نجات یافتند و 18 مورد عملیات رهاسازی نیز انجام شد.

به گفته وی، طی روز گذشته 224 تن از مصدومان حوادث در سراسر کشور توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 2011 تن از مصدومان نیز به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کردند. همچنین 350 تن اسکان اضطراری یافتند و 3359 تن نیز از خدمات اسکان موقت برخوردار شدند.

مرتضوی همچنین سیل و آبگرفتگی شش استان خراسان جنوبی و رضوی، فارس، کرمان، گیلان و مازندران طی ٢٤ ساعت گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دنبال سیل و آبگرفتگی در این استان‌ها، 20 شهر و روستا مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 472 تن نیز امدادرسانی شدند، افزود: 23 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند و 21 تن هم به مناطق امن منتقل شدند. همچنین تخلیه آب از 51 واحد مسکونی صورت گرفت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: امدادرسانی در مازندران همچنان ادامه دارد.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: