کد خبر: ۶۵۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۹۰۰
«پله» با طرح دادخواستی از شرکت سامسونگ به خاطر استفاده از چهره فردی شبیه به این فوتبالیست اسطوره ای برزیل در تبلیغات بازرگانی، خواستار پرداخت 30 میلیون دلار غرامت شد.
پله از شرکت سامسونگ شکایت کردپله این دادخواست را به دادگاه شیکاگو ارائه و اعلام کرده است که سامسونگ از هویت وی برای تبلیغ تلویزیون های «اَبَر اچ دی» در روزنامه نیویورک تایمز استفاده کرده است.
به گزارش خبرداغ و به نقل از به گزارش شبکه سی ان بی سی، در این آگهی، نامی از پله برده نشده، اما تصویر مردی که بسیار شبیه به وی در کنار مرد دیگری که در حال اجرای قیچی برگردان های معروف بازیکن سابق برزیلی است، دیده می شود.
در دادخواست پله تاکید شده است که این کار سامسونگ، هم مصرف کنندگان را به اشتباه می اندازد و هم از اعتبار پله بهره برداری می کند.
بخش عمده ای از درآمدهای پله که اکنون 75 سال دارد، از قراردادهای تبلیغی به دست می آید که اکنون با شرکت هایی چون فولکس واگن و هواپیمایی امارات قرارداد دارد.
پله سال 2014 میلادی، 25 میلیون دلار از راه تبلیغات بازرگانی به دست آورد.
فردریک اسپرلینگ وکیل پله، سال گذشته نیز در پرونده ای مشابه، وکیل مایکل جردن اسطوره بسکتبال بود که دادگاه حکم داد که فروشگاه زنجیره ای دومینیکس به خاطر استفاده از تصویر جردن در آگهی بازرگانی، 8.9 میلیون دلار غرامت بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: