کد خبر: ۶۵۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۶۹۷
بازتاب انتخاب عمان به عنوان میزبان ایرانی ها
سرانجام پس از کشمکش های فراوان عمان به عنوان میزبان بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل رقبای سعودی معرفی شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، تصمیمی که سرو صدای زیادی در بین رسانه های ورزشی منطقه به راه انداخت و بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که روزنامه های امروز حاشیه خلیج فارس اکثریت به این موضوع پرداخته و اظهار نظرهای جالبی داشتند از جمله روزنامه پرتیراژ الرایه دوحه که در مطلبی کامل به این تصمیم پرداخت و نوشت:«عمان پیشنهاد ایرانی برای میزبانی از نماینده های این کشور در مصاف با رقبای عربستانی را پذیرفت».


در ادامه گزارش الرایه آمده است:« پس از تنش های به وجود آمده سیاسی میان عربستان و ایران کنفدارسیون فوتبال آسیا چاره ای نداشت جزء برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف که ایرانی ها با تردیدهای فراوان در نهایت عمان را برای میزبانی انتخاب و به afc معرفی کردند که با ابراز تمایل فدراسیون فوتبال عمان مقرر شد ورزشگاه اختصاصی باشگاه السیب میزبان دیدار نمایندگان ایران با رقبای سعودی شان باشد».

نکته جالب در این گزارش به ادعای الرایه برمی گردد جایی که این روزنامه مدعی شد طبق توافق به عمل آمده از گنجایش 14 هزار نفره ورزشگاه 92 درصد سکوها در اختیار تیم های ایرانی و تنها 8 درصد در اختیار طرفداران تیم های سعودی قرار می گیرد تا میزبانی به معنای واقعی برای نمایندگان ایران اعمال شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: