کد خبر: ۶۵۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۷۷۶
ستاره خط حمله بارسلونا می گوید که فکر نمی کرد روزی بازی با پیراهن این تیم بزرگ را تجربه کند. او تاکید کرد که در بارسلونا فضای بسیار خوبی وجود دارد و هیچ حسادتی بین بازیکنان بزرگ این تیم نیست.
سوآرس: فکر نمی کردم مناسب بارسلونا باشملوئیس سوآرس بعد از درخششی که در لیورپول داشت از این تیم جدا شد تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

بسیاری براین باور بودند که بارسلونا تنها به خاطر جنجال رسانه ها این بازیکن اروگوئه ای را جذب کرده است اما سوآرس نشان داد که خرید بسیار خوبی برای آبی اناری ها بوده است. او در فصل نخست خود سه گانه را با بارسلونا به دست آورد و در فصل جاری هم از آماده ترین بازیکنان این تیم بوده است.

این مهاجم اروگوئه ای اعتراف کرد که فکر نمی کرد بازیکنی موثر و تاثیر گذار برای بارسلونا شود. او گفت: اصل فکر نمی کردم که کیفیت لازم برای بازی کردن در تیم بزرگی چون بارسلونا را داشته باشم. مجبور بودم که خیلی سریع خود را با سبک بازی بارسلونا وفق دهم. من عادت داشتم که از فضاهای زیاد استفاده کنم اما در بارسلونا باید از حداقل فضاها استفاده کرد و خوشبختانه خیلی سریع خود را با این سبک بازی وفق دادم.

او ادامه داد: حتی قبل از اینکه به بارسلونا بیایم سبک بازی این تیم را دوست داشتم. برای دیدن همسرم زیاد به بارسلونا می آمدم. عاشق شهر بارسلونا هستم. به خوبی این شهر را می شناسم و روزهای خوبی را در کنار خانواده ام پشت سر می گذارم.

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در پایان گفت: بسیار خوش شانس هستم که در بارسلونا و در کنار این همه بازیکن بزرگ بازی می کنم. آنچه که برای ما بازیکنان مهم است این است که تیم در شرایط خوبی قرار داشته باشد نه اینکه گلزنی کنیم. همه در بارسلونا خوشحال هستند و باید تاکید کنم که هیچگونه حسادتی بین مسی و نیمار وجود ندارد. در اینجا فضای بسیار خوبی برقرار است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: