کد خبر: ۶۵۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۵۹۲
نیوشا ضیغمی:
بازیگر فیلم «توفیق اجباری» گفت: آرزو می‌کنم سینما به حال و روزی که همه پرکار و خوشحال بودند، برگردد.
فیلم‌های انتقادی نمی‌توانند در بنیاد محکم جامعه ما تأثیر بگذارندنیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بررسی عملکرد سینمای سال 94 به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بزرگترین انتقادم این است که چرا ما به عنوان کشوری 80 میلیون نفری با جمعیتی جوان، سالن سینما نداریم.

 ضیغمی تصریح کرد: باید توجه داشت هر چقدر فیلم خوب داشته باشیم اما با اکران مناسبی روبرو نشود دیده نخواهد شد، پس امیدوارم مسئولان به جای نگرانی در جهت ساخت فیلم نگران ساختن سالن سینما باشند.

وی افزود: امیدوارم حال همه عوامل سینما خوب شود، چون بسیاری از دوستان و همکاران من که پشت صحنه فعالیت می‌کنند و کمتر کسی نام آنها را می‌شناسد ریاضت و بیکاری کشیدند.

بازیگر فیلم «توفیق اجباری» گفت: آرزو می‌کنم سینما به حال و روزی که همه پرکار و خوشحال بودند برگردد و سالی باشد که فیلمسازان جوان با انگیزه به میدان بیایند و شرایط مساعد فیلمسازی برای فیلمسازی برای فیلمسازان پیشکسوت ما فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان فرهنگی در سال 95 فضا را برای فیلمسازی راحت‌تر کنند، یعنی شورای پروانه ساخت بیاید و شرایط بهتری برای سینما و سینماگران که رسالت فرهنگ‌سازی، انتقاد، نشان دادن معضلات اجتماعی و سرگرمی دارد را فراهم کند و بگذارند فیلمسازان ما به راحتی در ژانر خودشان فعالیت کنند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: به نظرم یک فیلم نمی‌تواند در جامعه‌ای که بنیادش محکم است تأثیر بگذارد، اینقدر نترسیم و جلوی اکران فیلم‌هایی که تا حدودی حالت انتقادی دارند را نگیریم، به هرحال فیلم باید دیده شود و برای مخاطب جذاب باشد.

ضیغمی در خصوص گذراندن تعطیلات نوروزی خود عنوان کرد: خیلی خسته‌ام و به این جهت تمایل دارم دور از هیاهوی کاری باشم و استراحت کنم در این راستا سفر اروپا را مدنظر قرار دادم  چون فضایی فرهنگی با قدمت فراوان دارد و مورد علاقه من است.


منبع:باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: