کد خبر: ۶۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۲۴۲

خط‌خطی سه ردیفه می‌شود
لکسس خودروساز دورگه امریکایی-ژاپنی به‌تازگی به‌طور رسمی و در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک اعلام نموده است گونه‌ای از نسل جدید کراس‌اوور محبوب خود RX را به‌صورت سه ردیف صندلی به مشتریان ارائه می‌کند. بدین ترتیب لکسس به شایعات طولانی‌مدت رسانه‌ها در این خصوص پایان داده و دست به عمل‌گرایی زده است.

Lexus RX 350
Lexus RX 350
Lexus RX fsport
Lexus RX fsport
Lexus RX 350
Lexus RX 350
Lexus RX fsport
Lexus RX fsport

نسل جدید و چهارم لکسس RX که در دو گونه RX 350 و RX 450h تولید می‌گردد هم‌اکنون به‌صورت دو ردیفه به مشتریان ارائه می‌شود و از دو پیشرانه بهره می‌برد که گونه نخست یک موتور V6 و 3.5 لیتری به قدرت 295 اسب بخار قدرت و دیگری یک پیشرانه هیبرید-بنزینی به قدرت 308 اسب بخار است. دو مدل مختلف RX جز در بخش پیشرانه از مکانیک و ادوات یکسانی در بخش فنی نیز استفاده می‌کنند.

Lexus-RX-350-parchment-leather-interior-01

Lexus-RX-fsport-stratus-gray-gallery-overlay

Lexus-RX-350-noble-brown-leather-interior
اطلاعاتی که درباره نسخه سه ردیفه گفته شده بسیار اندک است اما چیزی که مشخص است این است که این مدل از مدل عادی دوردیفه اندکی طویل‌تر است و در باقی بخش‌ها تغییری نداشته است. البته به نظر می‌رسد لکسس به دلیل اقتضائات بازار به این فرایند تن داده است. دراین‌باره جف براکن مدیرعامل لکسس در مصاحبه‌ای که چندی پیش در حاشیه نمایشگاه خودرو نیویورک با وب‌سایت خبری اتوموتیو نیوز حرف جالبی گفته است:

ما انرژی زیادی برای طراحی نسل جدید RX خرج نمودیم و آنچه امروز شما به عنوان مدل جدید لکسس RX می‌بینید چیزی به غیر از آن چیزی است که ما قول داده بودیم.


با توجه به حساسیت‌های لکسس به نظر می‌رسد مدل خانوادگی و سه ردیفه RX به‌زودی ارائه نمی‌گردد و هواخواهان این نسخه باید بردبار باشند چراکه تا انتهای 2017 و ابتدای 2018 خبری از ارائه و تولید این مدل نیست و حتی در صورت تولید قیمت بالاتری خواهد داشت. چراکه مدل دوردیفه هم‌اکنون قیمتی بالغ بر 42800 دلار دارد و با اضافه شدن ردیف سوم و طول بیشتر، RX قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت.
منبع: leftlanenews
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: