کد خبر: ۶۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۴
تزریق بوتاکس حتماً باید توسط پزشک متخصص و با دقت کافی انجام شود تا از بروز خطرات جبران‌ناپذیر آن جلوگیری شود.
عوارض جبران‌ناپذیر بوتاکس بر بیناییدکتر علی ابراهیمی، متخصص پوست و مو گفت: استفاده از بوتاکس در جهت افزایش زیبایی صورت با انگیزه کاهش چین‌وچروک‌ها می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری را برای بینایی فرد درپی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: افرادی که بوتاکس انجام می‌دهند در محل تزریق دچار کبودی می‌شوند که در اغلب موارد پس از چند روز این کبودی‌ها برطرف می‌شود.

ابراهیمی تأکید کرد: تزریق بوتاکس حتماًٌ باید توسط افراد متخصص انجام شود چرا که برخی عضلات کوچک هستند و باید با دقت مهار شوند و تزریق با دقت بسیار بالایی در آن‌ها انجام شود، در غیر این صورت خطرات و عوارض جبران‌ناپذیری همچون افتادگی پلک – ایجاد دوربینی در چشم و از بین رفتن تقارن مناسب بین ابروها را درپی خواهد داشت.

این متخصص پوست و مو تصریح کرد: علاوه بر متخصصان پوست گاهی متخصصان چشم نیز از بوتاکس در جهت رفع گرفتگی عضلات چشمی و همچنین انحرافات چشم استفاده می‌کنند اما در صورتی که دقت کافی در انجام تزریق بوتاکس به عمل نیاید منجر به بروز نقص بینایی خواهد شد.

منبع:شفا آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: