کد خبر: ۶۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۱۳۰۹
سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان‌رضوی گفت: مشهد تاکنون مقصد چهار میلیون و 11 هزار و 72 نفر از مسافران نوروزی سال 95 از تاریخ 25 اسفند تا پایان روز 5 فروردین‌ماه بوده است.
مشهد مقصد چهار میلیون مسافر نوروزی تاکنون«محمدحسن واحدی» ، اظهار کرد: 6 میلیون و 293 هزار و 94 مسافر به خراسان‌رضوی در این چند روز سفر کردند.

وی درباره مسافران نوروزی که به استان سفر کردند، یادآور شد: از این تعداد 14 هزار و 916 نفر از طریق هوایی، 27 هزار نفر از مسیر ریلی، 67 هزار و 934 نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای و یک میلیون و 298 هزار و 86 نفر با استفاده از وسایل نقلیه شخصی مسافرت کردند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: از مسافران مشهد 14 هزار و 796 نفر از مسیر هوایی، 27 هزار نفر از راه ریلی، 48 هزار و 524 نفر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای و سه میلیون و 108 هزار و 52 نفر با وسایل حمل و نقل شخصی استفاده کردند.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: