کد خبر: ۶۵۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۶۳۸
"تلفات رانندگی در تعطیلات نوروزی امسال 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت."
 سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا روز شنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس مازندران در ساری ضمن اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات رانندگی شاهد روزی باشیم که به دغدغه رهبری مبنی بر اینکه یک نفر هم در جاده کشته نشود ، جامه عمل پوشانده شود.
وی در عین حال کاهش تلفات سوانح رانندگی در نوروز 95 را نشانه امیدبخشی برای کاهش تلفات در طول سال دانست و گفت : در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون سایر جرایم هم در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

اشتری افزود : 500 هزار مامور نیروی انتظامی از 25 اسفند 94 کار برقراری نظم و امنیت نوروزی را بر عهده گرفتند و تا 15 فروردین 95 به فعالیتشان ادامه خواهند داد.
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این نکته که اهداف پلیس در برقراری امنیت و انجام دیگر وظایف در سایه همکاری و همراهی مردم محقق می شود ، گفت : استقرار ایستگاه و گشت انتظامی در محلات کشور راهکار مناسبی برای کاهش سرقت در نوروز امسال بوده است .
وی وضعیت استان مازندران را از نظر شاخص های امنیتی مناسب توصیف کرد و افزود: مازندران از نظر کاهش جرایم و افزایش کشفیات از استان های برتر کشور بوده است .
فرمانده نیروی انتظامی صبح روز شنبه هفتم فروردین به منظور بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس به مازندران سفر کرد.

منبع:شفاآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: