کد خبر: ۶۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۶۰۵
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محور کرج_چالوس خبرداد.

سرهنگ نادر رحمانیدر خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر کشور گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس، از ابتدای محور تا تونل شماره 5 و از پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در محور هراز در مسیر جنوب به شمال نیز از محدوده از پلور تا آب اسک و محدوده‌های گزنک ، تونل تکاور2 و سه راهی لاسم نیمه سنگین اعلام شد.

رحمانی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است گفت:با توجه به شرایط جوی و احتمال بارش باران و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌شود برای پیش گیری از هرگونه اتفاق و حادثه سرعت خود را کاهش داده و چراغ های خودرو خود را در هوای ابری روشن کنند.

وی افزود: توصیه می‌شود مسافران قبل از سفر با شماره 120 تماس گرفته و از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی معابر مورد نظرشان اطلاع یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: