کد خبر: ۶۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۵۷۶
شبنم فرشادجو:
امسال برای اولین بار است که ما در عید نوروز هم اجرا خواهیم داشت و برایمان جالب است که بدانیم در این روزها تماشاگر خواهیم داشت یا خیر.
شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و سینما  به مناسبت فرارسیدن سال 1395 در خصوص بهترین خاطره خود در دوران کودکی از ایام نوروز چنین گفت: مادرم من همیشه از همه لحظات من با دوربین عکسبرداری می‌کرد، در هر حالتی که بودم. البته یک خاطره خنده‌دار از آن دوران به یاد دارم که وقتی 2 ساله بودم ما برای عیددیدنی به منزل پدربزرگم رفتیم که خانه‌ی آنها یک حوض بزرگ داشت و من در آن افتادم و عکس‌های آن بسیار خنده‌دار و جذاب شده بود.

وی اظهار داشت: پخش سریال «در حاشیه» که از نوروز آغاز شد یک مقداری من را اذیت کرد به دلیل این که با اعتراض پزشکان همراه شد و جلوی کار ما گرفته شد و بدون تکلیف ماند.

این بازیگر تصریح کرد: همین امر باعث شد که بازی من به عنوان سرپرستار به طور کامل دیده نشود و مجبور شدند قسمت‌هایی از نقش من را حذف کنند که این اتفاقات برای من بد بود.

فرشاد جو در خصوص سفره هفت‌سین بیان کرد: متأسفانه به دلیل این که تنها زندگی می‌کنم در این ایام بیشتر در سفر هستم و فرصت چیدن سفره هفت سین را پیدا نمی‌کنم ولی مادرم بسیار معتقد است و گندم را خودش سبز می‌کند و حتی ماش را سبز نمی‌کند چون دارای پیچیدگی است.

بازیگر سریال در حاشیه از آرزوی خود در سال جدید گفت: امیدوارم بعد از برجام اتفاق‌های خوبی برایمان پیش بیاید و فکر می‌کنم سال 95 خوب و مثبت باشد و برای همه روزهای خوبی رقم بخورد.

وی در پایان صبحت‌های خود از ایفای نقش جدید خود در یک تئاتر چنین گفت: هم اکنون در تئاتر شهر و سالن اصلی نمایش «چمدان» را اجرا می‌کنیم و بازیگرانی چون مائده طهماسبی، شقایق فراهانی حمیدرضا نعیمی، خسرو پسیانی و به کارگردانی فرهاد آئیش در آن به ایفای نقش می‌پردازند و امسال برای اولین بار است که ما در عید نوروز هم اجرا خواهیم داشت و برایمان جالب است که بدانیم در این روزها تماشاگر خواهیم داشت یا خیر.

وی در مورد این نمایش افزود: دو تئاتر در حال اجرا است که یکی از آنها سورئال و فانتزی بوده و نمایشنامه‌نویس ژاپنی آن را نوشته است که شقایق فراهانی و مائده طهماسبی بازیگران آن هستند، دیگری هم تئاتری است که 16 - 15 نفر بازیگر در آن بر روی صحنه می‌روند که فضایی خنده‌دار همراه با پوچی دارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: