
خبرگزاری فارس: به نقل از تک کرانچ، این محصول که Analytics 360 Suite
نام دارد ترکیبی از Analytics Premium و Adometry محسوب می شود که گوگل
در سال 2014 آن را خریداری نمود و در حال حاضر Attribution 360 نام دارد.
از
جمله دیگر ابزار و محصولات افزوده شده به این مجموعه برای فعالیت تحلیلی و
ارتقای بازاریابی شرکت ها می توان به Tag Manger و Audience Center 360،
Data Studio 360 و Optimize 360 اشاره کرد.
مجموعه
ابزار یاد شده به شرکت های بازاریابی و به خصوص سازمان های بزرگ امکان می
دهد تا در دنیای پیچیده امروز فعالیت موثرتری داشته باشند. آنها از این
طریق می توانند درک بهتری از خواست ها و علائق مشتریان خود نیز به دست
آورند. این ابزار علاوه بر ارتقای روابط شرکت های بازاریابی با مشتریان و
کمک به آنها برای شناسایی مشتریان جدید به آگهی دهندگان و شرکت های
تبلیغاتی امکان می دهد سیر رفتاری و عادات کاربری افراد را بهتر زیر نظر
بگیرند.
سهولت استفاده و امکان مدیریت حجم زیادی
از داده از جمله ویژگی های Analytics 360 Suite است. ابزار مدیریت داده های
موجود در Analytics 360 Suite با دیگر ابزار و امکانات گوگل از جمله
DoubleClick سازگاری دارد و می تواند اطلاعات را از منابع ثالث دریافت کند.