کد خبر: ۶۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۸۷
گوگل محصول جدیدی را برای شرکت های تجاری عرضه کرده که رقیبی برای Marketing Cloud شرکت ادوب و خدمات شرکت های مشابه محسوب می شود.
عرضه محصول جدید و رقابتی گوگلخبرگزاری فارس: به نقل از تک کرانچ، این محصول که Analytics 360 Suite  نام دارد ترکیبی از Analytics Premium و Adometry  محسوب می شود که گوگل در سال 2014 آن را خریداری نمود و در حال حاضر Attribution 360 نام دارد.

از جمله دیگر ابزار و محصولات افزوده شده به این مجموعه برای فعالیت تحلیلی و ارتقای بازاریابی شرکت ها می توان به Tag Manger و Audience Center 360، Data Studio 360  و Optimize 360 اشاره کرد.

مجموعه ابزار یاد شده به شرکت های بازاریابی و به خصوص سازمان های بزرگ امکان می دهد تا در دنیای پیچیده امروز فعالیت موثرتری داشته باشند. آنها از این طریق می توانند درک بهتری از خواست ها و علائق مشتریان خود نیز به دست آورند. این ابزار علاوه بر ارتقای روابط شرکت های بازاریابی با مشتریان و کمک به آنها برای شناسایی مشتریان جدید به آگهی دهندگان و شرکت های تبلیغاتی امکان می دهد سیر رفتاری و عادات کاربری افراد را بهتر زیر نظر بگیرند.

سهولت استفاده و امکان مدیریت حجم زیادی از داده از جمله ویژگی های Analytics 360 Suite است. ابزار مدیریت داده های موجود در Analytics 360 Suite با دیگر ابزار و امکانات گوگل از جمله DoubleClick سازگاری دارد و می تواند اطلاعات را از منابع ثالث دریافت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: