کد خبر: ۶۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۲۴

پدال نوشت: به دنبال انتشار تصاویر مدل جدید مک‌لارن، 570S، مک‌لارن رسماً دو موشک مسابقه‌ای جدید خود با نام‌های GT4 و اسپرینت را به سمت مدار مسابقه‌ای GT بریتانیا فرستاد. دو بخش موتوراسپرت مک‌لارن و کارشناسان GT CRS کار تولید آن را بر عهده داشته و به گفته مک‌لارن، GT4-SPEC جدید در حال به‌روزرسانی برنامه خود برای شرکت در رقابت‌های این فصل است و هنوز آماده نشده است.

McLaren 570S GT4

طبق خواست مک‌لارن در جهت تکمیل مدل جدید در محیط مسابقه‌ای، جی‌تی 4 جدید با نشان تبلیغاتی تیم بلک بول و اکیوری ایکاس به میدان خواهد رفت. در مورد مدل اسپرینت کمی فرق می‌کند و مک‌لارن آن را برای مسابقات آزاد آماتوری سرعت نامحدود با نام (trackday series) ساخته که درصورت خواست مشتری، این مدل به مدل فول جی‌تی 4 ارتقا خواهد یافت.

McLaren-570S-GT4-5

McLaren-570S-GT4-6
نیو جی‌تی 4 از فیبر کربن و آلومینیوم در بدنه و مخصوصاً گلگیرهای مسابقه‌ای خود به همراه لاستیک‌های پهن‌تر بهره برده و فنر لول همراه کمک دوجهته متغیر، سیستم تعلیق آن را تشکیل می‌دهند. باله بزرگ عقب و اسپلیتر بزرگتر جلو پکیج آئرودینامیک آن را تشکیل داده و برای خنک کردن پیشرانه توربو دوقلوی 3.8 لیتری v8 آن از یک رادیاتور اضافی در جلوی خودرو استفاده شده و یک جعبه‌دنده هفت سرعته با کلاچ دوبل برای تعویض سریع‌تر دنده‌ها دران نصب شده است.

McLaren-570S-GT4-1

McLaren-570S-GT4-3
به گفته مایک فلویت، مدیر مک‌لارن، بمانند همیشه و خودروهای خیابانی مک‌لارن، نیو جی‌تی 4 و اسپرینت همان حال و هوای هیجان و چالش را خواهند داشت. معرفی نیوجی‌تی 4 فرصت‌های مشابهی را همانند گذشته در اختیار رانندگان مک‌لارن خواهد گذاشت و اسپرینت نیز طیف وسیع‌تری را دربر خواهد گرفت، چراکه همه با آن می‌توانند مسابقه دهند.

McLaren-570S-GT4-4

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: