کد خبر: ۶۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۳
مسئول واحد آتش‌نشانی آبیک:
مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران _ قزوین در آبیک، 8 نفر را روانه بیمارستان کرد.

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان آبیک 8 مصدوم بر جای گذاشتعلی جباری اظهار کرد: تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو در اتوبان تهران _ قزوین مقابل رستوران لاله صحرا واقع در لاین شمالی اتوبان شهر آبیک، سبب شد 8 نفر مصدوم شوند.

به گزارش فارس، وی افزود: در این تصادف 4 مرد و چهار زن مصدوم شدند که از سوی عوامل اورژانس و نیروهای جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک ادامه داد: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای فوتی نداشته است.

جباری خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست می‌شود با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و همچنین در زمان بارندگی فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند.

وی با بیان اینکه رانندگی بازی نیست، مطرح کرد: رانندگان نباید با رانندگی پرخطر و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، زندگی خود و دیگران را به بازی گرفته و به خطر بیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: