کد خبر: ۶۵۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۷۹
جنسیت، استخوان‌بدنی و قد همگی شاخص‌ها و عواملی تعیین‌کننده در وزن ایده‌آل هستند که باید به آن توجه کرد.

میزان چربی بدن و اضافه وزنتان را محاسبه کنید+ جدولمتاسفانه هنوز معنای اصلی وزن ایده‌آل میان افراد جا نیفتاده است و بسیاری وزنی را ایده‌ال در نظر می‌گیرند که وزن سالمی نیست و در بیشتر موارد این وزن را از مقایسه وزن خود با افراد دیگر و یا ستاره‌های موسیقی یا بازیگری بدست می‌آورند که قیاس اشتباهی است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خوب است که به این نکته توجه شود که همان‌طور که افزایش وزن و اضافه وزن می‌تواند سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها شود، کاهش بیش از حد وزن نیز بیماری‌هایی را با خود به همراه دارد. وزن ایده‌ال و سالم وزنی است که با توجه به جنسیت، قد، استخوان‌بندی و شکل کلی بدن به دست بیاید.

 

در اینجا با توجه به برخی از مهم‌ترین شاخص‌ها تعدادی از پزشکان و متخصصان به اعدادی دست یافته‌اند که وزن ایده‌آل افراد را مشخص می‌کند. البته این جدول برای جنسیت مونث تعبیه شده است و برای درباره مردان صدق نمی‌کند:

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: