کد خبر: ۶۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۴۸۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران جدال تیم های باشگاهی خود در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در کشور ثالث نمی پذیرد.
وزیر ورزش: جدال تیم های ایرانی در کشور ثالث را نمی پذیریممحمود گودرزی چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی افزود: استراتژی ما بازی در خانه است، در غیر این صورت ترجیح می دهیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم مگر اینکه رایزنی های لازم در این خصوص انجام شود.
وی در مورد تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر دیدارتیم های ایران و عربستانی در کشور ثالث اظهارکرد: عربستانی ها کار سیاسی کردند و این کنفدراسیون باید از فضای سیاسی دوری کند و نباید تحت تاثیر این فضا سازی ها قرار گیرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: دیدارهای باشگاه های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا 2016 در کشورهای بی طرف برگزارخواهد شد و دو کشور تا روز ششم فروردین ماه 95 مهلت دارند، کشورهای پیشنهادی خود را معرفی کنند.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: