کد خبر: ۶۵۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۴۳۱
نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم زیر 19 سال ایران هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. دروازه‌بان تیم ملوان که این فصل هنوز فرصت حضور در ترکیب تیم ملوان را پیدا نکرده است.
دروازه‌بان جوان تیم ملی و سه کلین شیت نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی و در گروه D سه بار کلین شیت کرده است. او در بازی با تیم‌های نپال، اردن و کویت دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. ایران در این بازی‌ها بدون اینکه گلی دریافت کند 15 بار دروازه حریفان را باز کرده است.
 
نکته جالب توجه اینکه نیما میرزازاد از روز دوم فروردین باید در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شود تا در روزهای 7 و 9 فروردین در بازی با تیم زیر 21 ساله‌های سنگاپور به میدان بیاید.
 
تیم ملی جوانان هم اکنون خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌کند. این بازی‌ها مهرماه سال آینده و با حضور 16 تیم در بحرین برگزار می‌شود. مراسم قرعه کشی این بازی‌ها را هم اردیبهشت ماه در منامه شاهد خواهیم بود. در حالی که ایران به عنوان صدرنشین گروه D به این بازی‌ها صعود کرده است در سید بندی در گروه آخر! قرار گرفته است که این به دلیل عملکرد تیم ملی جوانان در دوره پیشین است که در بین چهار تیم چهارم شد!

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: