کد خبر: ۶۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۵۰۳
سازمان صداو‌سيما به بدترين لايه جناحي وابسته است، اين وابستگي خسارت‌هاي جدي را به منافع ملي خواهد زد. كمااينكه اينگونه هم شده است. اما باز هم نمي‌دانم چرا مسئولان اين سازمان درس نمي‌گيرند.
فياض زاهد فعال سياسي اصلاح طلب در خصوص رفتارهاي دوگانه صداوسيما و پرتوقع خطاب كردن دولت يازدهم گفت: مطمئن باشيد بخش وسيعي از افكار عمومي از ماهيت صدا و سيما مطلع هستند. همه به خوبي مي‌دانند كه اين سازمان بجاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي، به صدا و سيماي جبهه پايداري تبديل شده است. متاسفانه اگر مسئولان اين سازمان به سمت طيف معتدل جناح راست حركت مي‌كردند، خيلي جاي نگراني و دلسوزي نداشت. 

فیاض زاهد در گفت‌وگو با آفتاب با تاكيد بر اينكه اين سازمان به بدترين لايه جناحي وابسته است، گفت: اين وابستگي خسارت‌هاي جدي را به منافع ملي خواهد زد. كمااينكه اينگونه هم شده است. اما باز هم نمي‌دانم چرا مسئولان اين سازمان درس نمي‌گيرند. 

زاهد تصريح كرد: بازنده اصلي انتخابات اسفند 94 و حتي خرداد 92 صدا و سيما است. ديديم كه اين سازمان با لشگري از كارمند و بودجه و درآمد حتي نتوانست از پس يك تلگرام و ساير شبكه‌هاي مجازي در دعوت به مشاركت حداكثري مردم براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي بربيايد. به مسئولان اين سازمان توصيه مي‌كنم كه از بدنه كارشناسي خود استفاده كنند. آدم‌هاي دلسوز زيادي داريم كه در گوشه‌اي از اين سازمان نشسته‌اند و تنها خون دل مي‌خورند. 

اين استاد دانشگاه، صدا و سيماي فعلي را مصداق اين مثل بر زمينت مي‌زند نادان دوست دانسته و اظهار داشت: تا زماني كه اتاق جنگ رواني تخريب را وظيفه خود بداند و تا زمانيكه مسئولان اين سازمان وادار به تغيير روش ندهند و طبق منافع اكثريت ملت عمل نكنند، ‌خسارت‌هاي خود را خواهد داشت. 

فياض زاهد تصريح كرد: رسانه ملي نگاه نمي‌كند كه چقدر مخاطب دارد و اثرگذاري برنامه‌هاي آن تا چه حد است. اگر از لحاظ فرهنگي نگاه كنيم، عرصه را به شبكه‌هاي تركي واگذار كرده است، از لحاظ سياسي اگر بررسي كنيم به شبكه‌هاي برون‌مرزي قافيه را باخته است. حال تنها از آن، يك سازمان عريض و طويل بدهكار باقيمانده است. 

وي ادامه داد: همين صدا و سيما خبرهاي معجزه‌هاي هزاره سوم را با دبدبه و كبكبه كار مي‌كرد اما در مقابل دولت يازدهم رفتار غيرمنصفانه‌اي را در پيش گرفته است. هرچند كه معتقدم اين رفتارها عامدانه از سوي مسئولان صدا و سيما انجام مي‌شود، ولي مطمئنا هر روشي كه پيش گرفته شود تاثيري منفي در برنامه‌هاي دولت نخواهد داشت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: