کد خبر: ۶۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۸۰
سرمربی آبی‌پوشان از بازیکنانش خواست با توجه به لغو اردوی سوئد، تمرینات را در تهران با جدیت بیشتری انجام داده و خود را آماده دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان کنند.
درگیری دو بازیکن استقلال در تمرینتمرین عصر امروز استقلال و در روزهای آخر پایانی سال با حضور بیش از ۲۰ تماشاگر در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شد.

* فرزاد مجیدی به دلیل سفر به اسپانیا، محمد نوازی با کسب اجازه از کادر فنی و امید ابراهیمی، محسن کریمی و سجاد شهباززاده که در اردوی تیم ملی حضور دارند، غایبین تمرین امروز بودند.

* خسرو حیدری همچنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، انفرادی تمرین کرد.

* اصغر قربانعلی‌پور از بازیکنان خواست تا کارهای بدنی را با دقت بیشتری انجام داده تا دچار مصدومیت نشوند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زیر نظر مربی دروازه بان های استقلال تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین از بازیکنانش خواست با توجه به کنسل شدن اردوی سوئد، بازیکنان تمرینات خود را در  تهران با جدیت تمام پیگیری کرده و خود را آماده دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان کنند.

* پس از صحبت های مظلومی بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده سپس به دو گروه تقسیم شده و به بازی آقاوسط پرداختند و در آیتم بعدی و در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم سبز و صورتی همراه با مرور کارهای تاکتیکی برگزار کردند و در بخش پایانی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور پرداختند.

* در حین تمرین امین حاج محمدی و امید نورافکن بر سر یک توپ با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و حتی تا مرحله دست یه یقه شدن هم پیش رفتند اما با وساطت مجید صالح ماجرا تمام شد اما این دو بازیکن کنار زمین دویدند.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز پانزدهم فروردین ماه و از ساعت ۱۸:۵۵ از هفته بیست‌وچهارم لیگ پانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال صنعتی خوزستان خواهد بود.
منبع:مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: