کد خبر: ۶۵۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۵۴
جان کری وزیر امورخارجه امریکا از ایران و روسیه خواست از نفوذ خود بر دولت بشار اسد برای تقویت آتش بس در سوریه استفاده کنند.
 کری با اشاره به ترک مخاصمات تحت میانجیگری امریکا و روسیه گفت : مردم سوریه از ترک مخاصمات حمایت می کنند چرا که زندگی آنها را بهتر کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری رویترز،ری پس از ملاقات با ژان مارک آیرو وزیر خارجه فرانسه و همتایان آلمانی و ایتالیایی و مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا سخن می گفت.

وی در پاسخ به اظهارات روز شنبه ولید معلم وزیر خارجه سوریه که تلاش های دیپلماتیک برای تاکید بر برگزاری انتخابات را رد کرده است، گفت :' برای کسانی که از اسد حمایت می کنند حصول اطمینان از پایبندی به تعهداتش ، حائز اهمیت است.

استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه اخیرا گفته بود که انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی باید ظرف 18 ماه در سوریه برگزار شود.

به گفته کری، خشونتها در سوریه به میزان هشتاد تا نود درصد کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: