کد خبر: ۶۵۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۲۴۸
مهراوه شریفی نیا حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هرچند بازیگری در سینما را از دوران کودکی و با فیلم پرمخاطب “سفر جادویی” شروع کرد اما در سالهای بعد چنان که باید نتوانست نقشهای درجه یکی را در سینما به دست آورد.
افشاگری مهراوه شریفی نیا از زندانی بودن پدر و مادرش! + عکسمهراوه شریفی نیا حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان, هرچند بازیگری در سینما را از دوران کودکی و با فیلم پرمخاطب 'سفر جادویی' شروع کرد اما در سالهای بعد چنان که باید نتوانست نقشهای درجه یکی را در سینما به دست آورد.
مهراوه شریفی نیا اما در تلویزیون حضور فعالی داشت و فارغ از نتیجه نهایی کار در سریالهای مختلفی از 'روز حسرت' و 'ساعت شنی' تا 'خداحافظ بچه' و 'آشپزباشی' و این اواخر هم 'کیمیا' حضور داشته است.

'کیمیا' با بازی مهراوه در نقش اصلی به واسطه گاف های فراوانی که چه در ساده انگاری روایت و چه در سطحی پنداشتن چهره پردازی داشت فراوان اسباب نقد را موجب شد.

مهراوه شریفی نیافارغ از بحث درباره فعالیتهای هنری درباره بیزاری اش از سیاست سخن گفته و ریشه آن را هم زندانی بودن پدر و مادر خود در دوران کودکی وی دانسته است!

در کودکی من، بابا و مامان بابت سیاست در زندان بودند

بازیگر 'معمای شاه' گفت: کلا من یک آدم سرخورده سیاسی هستم. در دوران کودکی من، بابا و مامان با سیاست درگیر بوده اند و بابتش چند سال زندان بوده اند. بعد اتفاقی که می افتد این است که انقلاب می کنی، فکر می کنی فلان می شود و نمی شود.

گویا اشاره مهراوه به زندانی شدن والدينش بابت سياست، نه سياست به مفهوم امروزی اش كه در معنای دهه شصتی آن است كه به عضويت والدينش در سازمانی كه پس از درگيری های مسلحانه سالهای ابتدای دهه شصت منافقين نام گرفتند، باز می گردد.

 بازيگر سريالهاي متعدد تلويزيون ادامه داد: همه جای دنیا همین است. بخاطر همین رفتم تاریخ خواندم. ایده آلهای انقلاب که هیچ کجای دنیا پیاده نمی شود.

رای ندادم و از لیست امید هم فقط ۳ نفر را می شناختم

مهراوه افزود: من نه آنقدر سواد سیاسی دارم، نه از پشت پرده خبر دارم و کلا از سیاست خوشم نمی آید. از آن لیست امید هم فقط ۳ نفر را می شناختم.

جزو ۵۰ درصد خاموش بودم

مهراوه شریفی نیا در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره رای دادید بیان داشت: نه. مهراوه در پاسخ به اینکه جزو ۵۰ درصد خاموش بودید اظهار داشت: بله…

این بازیگر در چرایی این رای ندادن گفت: حوصله صف ندارم. یک بار سال ۸۸ رای دادم. این بار شناختی نداشتم و فرصتی هم نبود که بروم شناخت پیدا کنم.
او ادامه داد: این دوره هم تا ساعت ۶ بعدازظهر مردد بودم که بروم یا نه. شاید هم چون کسی اطرافم نبود تشویقم کند رای ندادم. بعد فکر کردم بروم فقط به خبرگان رای دهم.

تماشاگران امروز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عباس اقلي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
3
2
خاك عالم بر سر ان كاركرداني از اين هنربيشه در نقش يك انقلابي استفاده مينمايد و خاك عالم بر سر مسيولين صدا و سيما هم ازاين هنربيشه دست صدم تجليل ميكنند
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
3
1
بدبخت به کارگردانی که زنی را الگوی زن ایرانی قرار می دهد که حتی زندگی خودش را هم نمی تواند حفظ کند ومی رود دنبال عشق اولش
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
3
1
واقعا بازیگر بیخودیه.خیلی لوسو نچسبه.
جاویدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
2
1
حیف این همه وقتی که پای بازی توگذاشتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
1
0
نمیدونم چرا شریفی نیا اینقدر. اصرار به گناه داره نمیترسه یهو بمیره. اخرش تا فیلمش را با به اصطاح خارجیها لخت نکرد دلش اروم نگرفت. وتا ترویج بی حجابی را انجام نداد خوابش نگرفت. شماها مشتی مفت خوار بیشتر نیستید اگر زمان طاغوت بود دستتان تو دست گوگوش و مستانه اواز خواستهایتان را میخواندید. یا توبه کنید. یا برید گم شید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
زمان طاغوت!!!!!طاغوت یعنی حکومت کردن بر مردمی که براثر فشاروحشتناک نمیتوانند به خدا فکر کنند وبه جامعه خدمت کنندواگرچیزی باشدتعصب است وتندروگری...نه صداسیمابیایدبه کارگردان اخراجی هامدال بدهد که زمانی ازگروهای فشار واللله کرم ها بود؟؟؟!!!
سعید
United Arab Emirates
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
خانم بازیگر شما که تکلیفتان با خودتان مشخص نیست نقشهای ارزشی را نپذیرید چون امسال شما اونور ابند شما اینور آب نقش اونهارو اجرا میکنید قابل توجه صدا وسیما با ارائه الگو دهیهای غلط .
هنرمندان وهنر پیشه گان به نوعی در نظر نوجوانان جویای نام ودنبال الگو یک الگو حساب می شوند . الگودهی غلط وآدرس دهی اشتباه به این نسل پاک باعث فرورریختگی شخصیتی نوجوانان می شود . نقش یکجور - شخصیت واقعی فرد درجامعه یک جور دیگر . لطفا دقیق مطالعه فرموده سپس انتخاب نمایید .
حداقل دفاع مقدس را بگذارید همانطور مفدس بمانند .قحط الرجال نیست از هنر پیشگان دارای شخصیت مثبت استفاده کنید . که درزندگی بویی از ایمان وتقوی را برده باشند باشد که مقبول افتد . شخصیت این فرد وخانواده محترم از لحاظ تعبد وقید وبند کاملا برای همه اشکار است . لطفاً ریسک نفرمایید .
مملی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
به اقایانی که علیه این خانم جبهه گرفتن میگویم شما که همتون وصل هستید به ارکان دولت چه گلی برسرماملت زدید هان.شما به جای موفت خوری ازاربابانتان کمی هم به فکر گرسنگان این کشور کنید.خانم شریفی نیابهترین کاراانجام دادندیاشاسین اذربایجان
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
وای بر حال این مملکت امام زمان که مسلمانان دلسوزش تاب شنیدن حرف های یک خانم را ندارنداگر ایمان وتقواشودکیمیا ،دکان تعصب بیجا وریاکاری رونق می گیرد.به امید روزی که خداوند متعال مرحمت نموده وبه این مدعیان دیانت اندکی تحمل نظرات غیر را عنایت فرماید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: