کد خبر: ۶۵۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
تعداد بازدید: ۲۴۳۵
دروازه بان تیم استقلال تهران پس از دریافت کارت زرد از داور بر سر او فریاد کشید.
دروازه بان تیم استقلال تهران پس از دریافت کارت زرد از داور بر سر او فریاد کشید.

سیدمهدی رحمتی امروز و در بازی مقابل پدیده با کارت زرد داور روبه رو شد و به همین دلیل به شدت عصبانی شد و بر سر او فریاد کشید.

در دقیقه پایانی این بازی بازیکن پدیده برای به جریان انداختن دوباره بازی وقت تلف می کرد، گلر استقلال که از نتیجه تساوی ناراضی بود و می خواست زودتر بازی به جریان بیفتد، به سمت این بازیکن رفت و خواست توپ را بگیرد که او توپ را نداد و بعد از این که رحمتی به آرامی او را لمس کرد، خودش را به زمین پرت کرد.

عکس: فریاد مهدی رحمتی بر سر داور
احمد صالحی داور این مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد که با فریادهای «چرا» «آخه چرا»ی مهدی رحمتی روبه رو شد. او  به سمت داور دوید و حتی او را لمس کرد. چند لحظه بعد بازی تمام شد و رحمتی به سمت داور دوید که چون بقیه بازیکن ها هم داشتند به داور اعتراض می کردند مجبور شد برای آرام کردن آنها برود.

کاپیتان تیم استقلال تهران که با این کارت زرد دو کارته شد و بازی بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان را از دست داد، اینگونه با صالحی برخورد کرد.
خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: