کد خبر: ۶۵۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۹۸۵
از ابتدای امسال 550 نفر از مددجویان مورد حمایت کمیته امداد پیشوا از کارگاه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

مجتبی عبداللهی، مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیاء عزت و کرامت فردی و خانوادگی است، افزود: برای رسیدن به این مهم سالم‌سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده‌ها، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون‌سازی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه مددجویان در کارگاه‌های آموزش خانواده از سرفصل‌های آموزشی به تفکیک موضوعات اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 550 نفر از مددجویان این کمیته در کارگاه‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند که از این تعداد 32 خانوار مجری طرح فلاح شده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های خانواده بصورت گروهی یا بصورت برگزاری همایش، اردوی جهادی، غیرحضوری، چهره به چهره و طرح فلاح صورت می‌گیرد، گفت: بیشترین مخاطبینی که در فعالیت‌های آموزش خانواده این نهاد شرکت داشته‌اند، جوانان در شرف ازدواج، نوجوانان در آستانه بلوغ، زوج‌های جوان، دختران بازمانده از تحصیل، زنان سرپرست خانوار و سالمندان هستند.

عبداللهی با بیان اینکه برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده حدود چهار میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: دوره‌های پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق، بهداشت فردی و گروهی، تحکیم بنیان خانواده و غیره با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظیر آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و غیره به صورت رایگان برای خانواده‌های مورد حمایت برگزار شده است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: