کد خبر: ۶۵۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۳۰
این روزها وقتی از خیابان‌های تهران عبور می‌کنید، شاید نقاشانی را دیده باشید که بر دیوارهای شهر رنگ و نقش و طرح‌های بهاری می‌زنند.
این روزها وقتی از خیابان‌های تهران عبور می‌کنید، شاید نقاشانی را دیده باشید که بر دیوارهای شهر رنگ و نقش و طرح‌های بهاری می‌زنند.

آنها در واقع بیش از 450 هنرمند رشته‌های مختلف هنری هستند که  آثار خود را برای رویداد هنری «بهارستان» آماده می‌کنند.

دراین رویداد آثار هنری هم‌زمان با نوروز 95 در سطح شهر به نمایش درخواهد آمد. از میان این هنرمندان 94 نفرشان مشغول نقاشی‌کردن دیوارهای 22 منطقه شهر تهران هستند، 44 هنرمند به شیوه کارگاهی درحال خلق گرافیک‌های تبلیغاتی هستند و 157 نفر هم در بخش مجسمه‌سازی و هنرهای محیطی آثار خود را در خیابان ولیعصر‌(عج) از میدان راه‌آهن تا میدان تجریش، بلوار کشاورز و خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا میدان انقلاب ارائه می‌کنند. این طرح را سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌کند. 

روزنامه وقایع اتفاقیه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: