کد خبر: ۶۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
مدیر باغ گیاهشناسی تاکید کرد
رئیس باغ گیاهشناسی ملی ایران با اشاره به دو بازدید ریاست و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از باغ گیاهشناسی ملی ایران افزود: بی تردید نگاه سازنده‌ای برای توسعه و حل مشکلات باغ در کمیسیون کشاورزی وجود دارد.
نگاه کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل مشکلات باغ گیاهشناسیعادل جلیلی، در تشریح بازدید عباس رجایی، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از باغ گیاهشناسی ملی ایران گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی رییس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی ضمن بازدید از باغ به یاد سه برادر شهید خود در باغ سیستماتیک سه نهال غرس کردند.

وی افزود: این دومین بازدید اعضای این کمیسیون از باغ گیاهشناسی در سال جاری بود؛ در بازدید قبلی کل اعضای کمیسیون در مجموعه حضور پیدا کردند و در جریان روند توسعه‌ای باغ و مشکلات بودجه‌ای قرار گرفتند و مقرر شد با توجه به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، حداکثر مساعدت به این مجموعه انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که مورد تاکید رجایی بود، لزوم افزایش سرمایه گذاریها در بخش کشاورزی و توجه به این موضوع در برنامه ششم توسعه بود.

جلیلی تاکید کرد: در سال جاری ارتباط مناسبی میان کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و بخش تحقیقات و مجموعه باغ گیاهشناسی ایجاد شده است که در همین راستا اعضای کمیسیون در جریان مشکلات مجموعه و بخش تحقیقات قرار گرفتند، البته باید بخش کشاورزی و باغ گیاهشناسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سهم 12 درصدی تولید ناخالص ملی در بخش کشاورزی افزود: با وجود این سهم میزان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار پایین است که می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: