کد خبر: ۶۵۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۳۲
سارق مسلح بانک پاسارگاد در خیابان هاشمی تهران با واکنش سریع ماموران کلانتری اندکی پس از سرقت به دام افتاد.
سارق مسلح بانک پاسارگاد دستگیر شدرئیس پلیس پیشگیری تهران افزود:  ماموران گشت کلانتری  نواب  از طریق پلیس 110 در جریان یک فقره سرقت مسلحانه قرار گرفتند و در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

سرهنگ رضا بستو گفت: سارق به محض مشاهده ماموران با یک قبضه سلاح کمری و دو کیسه حاوی مبلغ 2 میلیارد ریال وجه نقد سرقت شده از بانک، اقدام به شلیک تیر هوایی و فرار از محل کرد که با واکنش سریع ماموران این فرد خلع سلاح و دستگیر شد. وی افزود: در بازرسی بدنی از فرد دستگیر شده 2 قبضه سلاح کمری، تعدادی فشنگ جنگی، یک قبضه چاقو و تعدادی گلپر آهنی تیغه دار که برای انسداد خودرو های عبوری از آن استفاده می شود کشف شد. سرهنگ بستو خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده سارق به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از بانک اعتراف کرد و برای تحقیقات در زمینه سایر اقدامات مجرمانه تحویل پلیس آگاهی فاتب شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: