کد خبر: ۶۵۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۲
نوبخت خبر داد:
سخنگوی دولت گفت بودجه وزارت‌ورزش در سال آینده 42 درصد افزایش خواهد داشت.
افزایش 42 درصدی بودجه ورزش درسال 95
محمدباقر نوبخت که در همایش خیرین ورزش‌یار در هتل المپیک حضور یافته بود خبر داد که با مصوبه دولت بودجه وزارت‌ورزش در سال 95 حدود 42 درصد افزایش یافته است.

با حضور آیت‌الله سید حسن خمینی، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، محمود گودرزی، معاونان و مسئولان ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان، نخستین همایش خیرین ورزش‌یار کشور در سالن اجتماعات هتل المپیک برگزار شد.

در این همایش هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی، سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، احمدی، معاون‌فرهنگی، آموزش و پژوهش، دخادم معاون‌حقوقی، مجلس و امور استان‌ها‌، شعبانی‌بهار معاون توسعه ورزش‌همگانی و رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت‌ورزش به همراه مدیران کل ستادی و استانی وزارت‌ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران، پیشکسوتان، میهمانان‌ویژه و  160 نفر از خیرین ورزش‌یار حضور داشتند.

 359 هزار متر مربع از پروژه‌های ورزشی در قالب 92 پروژه نیمه‌تمام توسط خیرین ورزش‌یار در حال ساخت و تکمیل است و خیرین برای این اقدام بیش از 43 میلیارد تومان آورده داشته اند.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: