کد خبر: ۶۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۳
رئیس فدراسیون پس از دیدن مایلی کهن، نگران سلامتی او بود.
کفاشیان به مایلی کهن: فوتبال ارزش ندارد، یک بلایی سر خودت میاری!محمد مایلی کهن روز یکشنبه با عصبانیت به کمپ تیم ملی رفت و علیه کفاشیان و کروش و حسینی روابط عمومی فدراسیون حرف زد.
به گزارش خبرآنلاین، خبرنگارانی که در محل حاضر بودند او را در حالی دیدند که بسیار عصبانی بود و دست و پاهایش می لرزید. علی کفاشیان در ادامه مایلی کهن را به نمازخانه کمپ برد تا او را آرام کند. رئیس فدراسیون به محض اینکه با مایلی کهن وارد نمازخانه شد به او گفت: «فوتبال ارزش ندارد، یک بلایی سر خودت میاری. چرا اینقدر عصبانی هستی؟ کسی که به شما کاری ندارد. ما یک بار بعد از شکست تیم امید گفتیم شما بیائید و توضیح بدهید؟» در این جلسه دو طرف حرف های زیادی دارند. حرف هایی که البته مسئولان فدراسیون فوتبال دوست ندارند جزئیات آن را بگویند. کفاشیان در بخشی از این جلسه، رو به مایلی کهن گفت: «کروش که کاری با شما ندارد، چرا اینقدر علیه اش حرف می زنی؟» مایلی کهن در این جلسه بار دیگر به انتقاد از کروش و کفاشیان پرداخت و گفت چرا آنقدر که به او توجه می کنند، به او توجه نکرده اند؟ مایلی کهن همچنین گفت که کروش رفتار خوبی در تیم امید با آنها نداشته است اما کفاشیان تلاش کرد تا مدیر فنی سابق تیم ملی امید را آرام کند. البته این جلسه یک بحث اصلی داشت و حرف هایی جدی هم بین دو طرف رد و بدل شد که قطعا در روزهای آینده جزئیات آن به بیرون درز می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: