کد خبر: ۶۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۵۴۱۶
نه سال از انتشار آخرین کتاب و پنج سال از اکران آخرین فیلم هری پاتر گذشته ولی عشق به هری پاتر همچنان داغ است. پرطرفدار بودن کافی شاپی هری پاتری در هندرسن(Henderson) نوادا(Nevada) می تواند نمونه ای از آن باشد.
برترین ها: نه سال از انتشار آخرین کتاب و پنج سال از اکران آخرین فیلم هری پاتر گذشته ولی عشق به هری پاتر همچنان داغ است. پرطرفدار بودن کافی شاپی هری پاتری در هندرسن(Henderson) نوادا(Nevada) می تواند نمونه ای از آن باشد. زمانی که کافه ی "جغد بد" (Bad Owl) در 13 قوریه افتتاح شد، هزاران نفر منتظر وارد شدن به این کافه بودند و از همان زمان به خاطر فضا و منوی جالب هری پاتری اش توجه همه ی طرفداران هری پاتر را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است.

کافی شاپ هری پاتری

یکی از طرفداران هری پاتر می گوید:" حتی قبل از بازگشایی کافه مردم پشت در صف ایستاده بودند. آنها امروز به خاطر رفتن به یکی از شبکه های خبری محلی دیرکرده بودند. ما یک ساعت برای سفارش دادن در صف ایستادیم. پرده های کلفت بنفشی که اتاق را تاریک کرده و جزییات هری پاتری ای که در هر گوشه و کنار وجود داشت، اتمسفر فوق العاده ای را ساخته بود."

دیواری هایی که با علامت "سکوی  9¾ تزیین شده، میزهایی که همه جور جزییات هری پاتری بر روی آنها تقش بسته و منویی که اسم هایی عجیب و غریب در آن به چشم می خورد، آمدن به کافه ی جغد بد را آرزوی هر عاشق هری پاتر کرده است. اسم وای فای این کافه از روی اسم جغد هری پاتر هدویگ گذاشته شده و همچنین در این کافه میزی خاصی به نام سوروس اسنیپ وجود دارد.

این کافه ی 130 متر مربعی همچنین به مشتریانی که علاقه مند به مجموعه ی هری پاتر نیستد سرویس داده و منوی آن شامل غذاها و نوشیدنی های متداول نیز می شود. در آینده جغد بد تصمیم به معرفی غذا و نوشیدنی های سالم تر و برگزاری برنامه های زنده جهت سرگرم شدن مشتریان خود دارد.

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: