کد خبر: ۶۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۱۰۱۱
سربازان گمنام امام زمان (عج) يك باند بزرگ قاچاق دارو كه اعضاي آن قصد داشتند حدود ۵/۷ تن داروي غير مجاز كه در يكي از كشورهاي آسيايي توليد شده بود را در داخل كشور توزيع کنند، متلاشي کردند.
بازداشت عوامل قاچاق داروهای غيرمجازدر پي اقدامات اطلاعاتي و عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات كل اطلاعات استان آذربايجان شرقي و تهران، طي يك ماه گذشته يك باند بزرگ قاچاق دارو كه اعضاي آن قصد داشتند حدود ۵/۷ تن داروي غير مجاز كه در يكي از كشورهاي آسيايي توليد شده بود را در داخل كشور توزيع کنند، متلاشي کردند.

اين محموله تحت عنوان پتو وارد و قرار بود به صورت ترانزيت به گمرك منطقه آزاد ارس انتقال يابد.

قاچاقچيان با جعل اسناد، سوء استفاده از نقايص سامانه هاي گمرك و پرداخت رشوه به ماموران گمرك محموله مزبور را بدون بازرسي دقيق، به همراه پلمپ از گمرك خارج و در تهران پس از تخليه محموله و بارگيري پتو قصد داشتند به منطقه آزاد ارس مراجعه کنند، كه با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) از ادامه عمليات غير قانوني خود بازماندند.
منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: