کد خبر: ۶۵۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۲۷
‌یک متخصص تغذیه و رژیم‎درمانی گفت: اگر وسیله، مواد یا دارویی که می‎توانست چاقی را ریشه‎کن کند، وجود داشت، امروز شاهد یک فرد چاق در دنیا نبودیم.

ابراهیم فلاحی، اظهار کرد: رژیم‎های تجویز شده برای کاهش چاقی از سوی پزشکان تخصصی هستند و هیچ فردی نباید از رژیم فرد دیگری استفاده کند.

وی با بیان اینکه درست است که چای سبز چربی‎سوز است، اما به تنهایی در کاهش وزن تاثیری ندارد، افزود: برای کاهش وزن نیاز است روغن داخل غذا کم شود.

این متخصص تغذیه و رژیم‎درمانی با تاکید بر اینکه ممکن است رژیم‎های بد غذایی منجر به ایجاد کبد چرب در بدن شود، ادامه داد: خیلی از وسایلی که از طریق ماهواره و تلویزیون برای کاهش وزن تبلیغ می‎شوند، بدون داشتن رژیم غذایی تاثیری ندارند، بلکه ممکن است عوارض دیگر برای فرد ایجاد کند.

رئیس انجمن تغذیه لرستان با بیان اینکه نباید گول تبلیغات را خورد، بیان کرد: از لحاظ قانونی صداوسیما حق تبلیغ وسایل کاهش وزن را ندارد.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: