کد خبر: ۶۵۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۹۲
فروشندگان سکه‌هاي تقلبي در دزفول به ازاي فروش يك كيلوگرم سكه عتيقه تقلبي 104 سکه طلا دزديدند.‏
سارقان 104 سکه طلا در دزفول به دام افتادندسرهنگ علي الهامي فرمانده انتظامي دزفول در تشريح عمليات پليسي براي دستگيري اين سارقان کلاهبردار افزود:اين افراد کلاهبردار در تماس تلفني و از طريق فضاي مجازي با وعده فروش طلا و اشياي عتيقه به قصد کلاهبرداري تعداد 104 سکه طلا را از فردي سرقت کردند.

وي افزود:مالباخته با کلاهبرداران قرار گذاشته بوددر ازاي دريافت يک کيلوگرم سکه عتيقه (تقلبي) تعداد 104 سکه بهار آزادي را که از محل فروش خانه خود کسب کرده بود معامله کند.

الهامي گفت:کلاهبرداران پس از حضور در محل قرار،مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده و سکه‌هاي طلا را دزديده بودند.‏

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول گفت: در اين خصوص پرونده قضايي تشکيل شد وبابررسي تصاوير مربوط به طلاجات تقلبي در فضاي مجازي توسط سارقان و وجود يک زخم بر روي انگشت يکي از افراد کلاهبردار به عنوان سرنخي از سوي پليس آگاهي مورد پيگيري قرار گرفت و با دقت و تيزبيني ماموران متهم اصلي و همدست وي شناسايي و در يک عمليات ضربتي با هماهنگي قضايي در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول افزود: متهم اصلي در بازجويي به طراحي اين نقشه با همدستي يکي از دوستانش اعتراف کرد.
منبع:روزنامه اطلاعات
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: