کد خبر: ۶۵۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۱۱۶۶
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران:
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری عاملین سوء استفاده از لباس فرم محیط بانی در حین گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت در شهرستان ورامین خبر داد.
عاملین سوء استفاده از لباس فرم محیط بانی در ورامین دستگیر شدندنقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین در حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان پیکاپ پلاک شخصی با چراغ گردان که چهار نفر سرنشین آن ملبس به لباس فرم مصوب محیط بانی بوده‌اند مشکوک می شوند که بلافاصله خودرو را متوقف می نمایند.

وی افزود: این افراد با پوشیدن لباس فرم محیط بانی با آرم علائم مصوب یگان حفاظت و ضابط دادگستری هیچ گونه کارت شناسایی و یا حکم مأموریت سازمانی همراه نداشته و در بررسی های اولیه مشخص گردید به هیچ عنوان نیروی سازمان حفاظت محیط زیست نمی باشد.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، میرزاکریمی ضمن تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع محمودرضا خسروی رئیس و فرمانده یگان منطقه حفاظت شده کویر بیان داشت: سریعا طی هماهنگی با کلانتری منطقه این افراد دستگیر و از خودروی آنها دستبند، بی‌سیم و افشانه اشک آور کشف و ضبط شده و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: