کد خبر: ۶۵۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۶۸
«Shalom Nchom» تنها 9 سال داشت که در یک حادثه روغن سوختگی، صورت، دستها و شانه هایش به شدت سوخت و همچنین بیشتر موهایش را از دست داد و به یک قربانی بدشانس حوادث سوختگی تبدیل شد.
برترین ها: «Shalom Nchom» تنها 9 سال داشت که در یک حادثه روغن سوختگی، صورت، دستها و شانه هایش به شدت سوخت و همچنین بیشتر موهایش را از دست داد و به یک قربانی بدشانس حوادث سوختگی تبدیل شد.

او می گوید: «هروقت که بیرون می رفتم بچه ها و مردم به من خیره می شدند و من احساس می کردم یک مجسمه زنده هستم که مردم برای دیدن من می آیند. این من را تحت فشار قرار می داد و باعث می شد نسبت به کسانی که به من نگاه می کنند بی ادب و پرخاشگر باشم. آنها را نفرین می کردم و بسیاری از واقع گریه می کردم.»

اکنون شالوم یک وبلاگ نویس زیبای 20 ساله است و می خواهد به مردم هنر آرایش را بیاموزد اما در عین حال امیدوار است الهام بخشی برای آن ها باشد تا خودشان را همان که هستند بپذیرند و می گوید: «شما باید خودتان را در هردو صورت دوست داشته باشید: با آرایش یا بی آرایش. آرایش دلیل خوشحالی من نیست. من خوشحالم، چون خودم را دوست دارم.»

آرایش

آرایش

آرایش

آرایش

آرایش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: