کد خبر: ۶۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۳۷۴
سازنده بزرگترین ساعت دو موتوره کشور از بازسازی ساعت گل خبر داد و گفت: این ساعت با توان و قدرت دوبرابر نسبت به ساعت اول کار می کند و عقربه ها نسبت به عقربه های اولیه سنگین تر بوده و مکانیزم روشنایی به کار رفت در آن اس ام دی است.
بزرگترین ساعت دو موتوره کشور دوباره به کار افتاد

 مسئله‌گو سازنده بزگترین ساعت دو موتور کشور با اشاره به اینکه ساعت 10 سال قبل از سوی او و به سفارش سازمان طراحی و ساخته شده بود، ادامه داد: ساعت در حاشیه اتوبان همت و در محوطه بوستان آب و آتش کنونی جانمایی شده که بعد از مدتی به دلیل مشکلات پیمانکار به طور کل از کار افتاد.

وی افزود: این ساعت در قطر 15 متر و با مکانیزم گلودوبل کنترل مجددا از سوی من تعمیر شد که در تعمیرات جدید عقربه ها از روشنایی برخوردار شده و با توجه به نحوه ساخت در شب نیز به خوبی دیده می شود.

مسئله گو با تاکید بر اینکه در طراحی این ساعت هرکدام از عقربه ها به صورت جداگانه با یک موتور کار کرده و در نهایت به صورت هوشمند بهم مرتبط می شود، گفت: طول عقربه بزرگ 9 متر و طول عقربه کوچک 7 متر است، وزن عقربه بزرگ 250 و وزن عقربه کوچک 150 کیلوگرم است و در نهایت دو موتور برروی هم 200 کیلوگرم وزن دارد از مشخصه های موتور می تواند به استفاده از 6 گریبکس و دو الکتروموتور در آن اشاره کرده که همه اینها در مجموع کمک می کند این ساعت زمان را به کسانی که از مقابل آن عبور میکنند به خوبی به شهروندان بگوید.

وی با بیان اینکه هرکدام از عقربه های این ساعت با یک موتور کار میکند، گفت: تمام قطعات به کار رفته در ساعت ساخت داخل است.

براساس گزارش سایت شهرداری تهران، تست اولیه موتورها در کارگاه انجام شده است، با این وجود ساعت به مدت یک هفته به صورت آزمایشی به کار افتاده تا در صورت بروز مشکل یا اختلال همه موارد بررسی و بهره برداری نهایی از آن صورت گیرد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: