کد خبر: ۶۵۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۹۹۵
مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: حکم‌های پزشکان انتقال صادر شده و معوقه‌های آن‌ها در حال پرداخت است.
پرداخت معوقه پزشکان انتقال خون
علی‌اکبر پور فتح‌الله مدیر عامل سازمان انتقال خون در خصوص چگونگی تأمین پزشک برای 5 مرکز جدید اهدای خون که در حال ساخت است، گفت: در حال حاضر بیش از 500 پزشک در سازمان انتقال خون مشغول فعالیت هستند، برای تامین پزشک مورد نیاز این 5 مراکز جدید که سال آینده افتتاح خواهند شد از همین ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر این که سازمان انتقال خون مشکل کمبود نیرو ندارد، عنوان کرد: با وجود این 500 پزشک در زمینه نیروی انسانی هیچ کمبودی نداریم.

پور فتح‌الله اظهار کرد: خوشبختانه با همت دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جهت هیئت امنایی شدن پرداختی‌ها در سازمان انتقال خون، مشکل اختلاف پرداختی و حقوقی که با سایر بخش‌ها داشتیم رفع شده حکم‌های این همکاران در سراسر کشور در اسفندماه صادر شده و معوقه‌های آنان در حال پرداخت است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در شرایط فعلی مشکلاتی که 8 ماه پیش در زمینه کمبود پزشک با آن مواجه بودیم را نداریم.

گفتنی است 11 اسفند ماه روز آغاز ساخت پنج مرکز بزرگ اهدای خون در مناطق 1،4،5،18 و 20 تهران است که مطابق با وعده مسئولین باید طی 14 ماه به بهره‌برداری برسد.
منبع:شفا آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: