کد خبر: ۶۵۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۸۸۳
فیلم سینمایی«تابو» به کارگردانی «خسرو معصومی»در ادامه حضور جهانی خود در بخش مسابقه اصلی جشنواره «سیلک رود»ایرلند حضور دارد.
«تابو» به «سیلک رود» رسید

جشنواره فیلم «سیلک رود»از تاریخ 10 الی 14 مارچ 2016 در «دوبلین ایرلند» برگزار می‌شود و دو برنده اصلی آن در فستیوال «دانشگاه نوتردام» شرکت می‌کنند؛سیلک رود عضو اتحادیه «سینرجی» است.

این جشنواره میزبان فیلم‌هایی از کشورهایی است که زمانی جزو مسیر بازرگانی جاده ابریشم بوده‌اند و بر سینمای آسیا، عرب، فارس و آسیای میانه تمرکز دارد.

پیشتر«تابو» درهشتمین جشنواره فیلم های ایرانی «سانفرانسیسکو» با درخشش «النازشاکردوست»موفق به دریافت چهار جایزه از این فستیوال شد؛این فیلم به مسائل دست و پاگیری می‌پردازد که مانع ازدواج جوانان و زندگی مشترک آن‌ها می‌شود.

گفتنی است ،فیلم سینمایی «تابو» که مدیریت پخش بین الملل آن بر عهده«مرجان علیزاده » بوده،به زودی در گروه«هنر و تجربه» اکران می‌شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: