کد خبر: ۶۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۲۳۲
شایعه در کشورهای همسایه ؛ حکم AFC به نفع ایران است
گفته می شود مشورت هایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران داده شده. مشورت هایی که اگر اتفاق افتاده باشد حتما ثابت می کند که ایران در انتخابات هم به سلمان بحرینی رای داده نه اینفانتینو . اما برای مطمئن شدن از صحت آن باید چند روز دیگر و زمان صدور حکم AFC صبر کرد .شایعه ها اما می گویند که ایران برنده این نبردشده است.
 « بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ایران برگزار خواهدشد» این شایعه است که هم روزنامه های عربی به ان پرداخته اند و هم از مجاری داخلی شنیده می شود. شایعه ای که خبر می دهد کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از تاریخ اعلام شده در 25 اسفند به نفع ایران رای خواهد داد. 

به گزارش عصر ایران، طبق شنیده ها روند بازگشت رای به نفع ایران در مذاکراتی تلفنی و پیش ازاین ها مشخص شده بود. مذاکراتی که در جریان اش به ایران آموزش داده شد چطور نظر کمیته برگزاری مسابقات را برای میزبانی مسابقات تغییر دهد. 

البته آنچه اتفاق افتاده خیلی خوب به نظر نمی رسد . چه اینکه ایران در مذاکرات به تاخیر در رای رضایت داد و عملا به سلمان اجازه داد که به سادگی بتواند بین ایران و عربستان تصمیم بگیرد. اما منابع نه چندان موثق مدعی هستند که این مساله قسمتی از رایزنی های ایران برای میزبانی از عربستان بوده است. 

یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال که نمی خواست نامش برده شود در این مورد توضیح داد:« ایران برای جلب اعتماد AFC لازم داشت که بتواند در این مسابقات از امارات و کشورهای دیگر میزبانی کند و مستنداتش را ارائه کند. به همین دلیل ساده پیشنهاد کردند که بازی های ایران و عربستان به تعویق بیافتد که ایران حسن نیت خود را ثابت کند. »

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که ایران از مدل میزبانی اش تصاویری تهیه کرده و به صورت مستند در اختیار کمیته مسابقات خواهد گذاشت. اما این همه ماجرا نیست.شایعه اصلی از پیغام های مثبت از داخل کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر می دهد:« ایران از کنفدراسیون فوتبال اسیا برای این پیشنهاد مشورت گرفت . از چه کسی نمی دانم . اما به ایران مشورت داده شد که چطور رفتار کنند ودر جلسه چه بگویند و چه کار کنند»

این مشورت ها می تواند اثر مذاکرات رییس فدراسیون فوتبال و رییس کنفدراسیون فوتبال اسیا هم باشد. مشورت هایی که اگر اتفاق افتاده باشد حتما ثابت می کند که ایران در انتخابات به سلمان بحرینی رای داده نه اینفانتینو . اما برای مطمئن شدن از صحت آن باید چند روز دیگر و زمان صدور حکم AFC صبر کرد .شایعه ها اما می گویند که ایران برنده این نبردشده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: