کد خبر: ۶۵۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۶
سرمربی سابق بایرن مونیخ به تمجید از رئیس سابق این باشگاه که در حال حاضر در زندان حضور دارد، پرداخت.
دل بوندس لیگا برای هوینس تنگ شدهبه گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، که از ماه مارس سال 2014 به علت فرار مالیاتی زندانی شده بود، دوشنبه پس از گذراندن نیمی از محکومیت 3 سال و نیمه اش، آزاد خواهد شد. اتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ، می گوید فوتبال آلمان از بازگشت هوینس استقبال می کند.

سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت:" بسیار مشتاق هستم که ببینم شرایط پس از بازگشت هوینس چگونه پیش خواهد رفت. آیا او در کنار باشگاه به فعالیت خواهد پرداخت، به سیستم جوانان باشگاه باز خواهد گشت و یا اینکه دوباره قصد دارد در کادر مدیریتی حضور پیدا کند. تصور نمی کنم که او هنوزتصمیمش را در این مورد اتخاذ کرده باشد. او قصد دارد به خانه بازگردد و در این مورد فکر کند. او باید بهترین تصمیم را اتخاذ کند و من علاقه مند هستم تا او را بار دیگر دارای مسئولیت ببینم. بوندس لیگا دلش برای افرادی همچون هوینس تنگ می شود. او نقش زیادی در موفقیت های بایرن مونیخ داشته و دیدن بازگشت او بسیار زیبا است."

هوینس 64 ساله، از سال 2009 کار خود را به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این تیم آغاز کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: