کد خبر: ۶۵۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
اطلاعیه شماره ۸۲ وزارت کشور؛
نتایج انتخابات در پنج حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد.
انتخابات خرم آباد به دور دوم کشیده شدنتایج انتخابات در پنج حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد.

در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره از مجموع ۲۵۱ هزار ۲۱۷ رای آرای صحیح مأخوذه محمد بیرانوندی با کسب ۵۲ هزار ۵۴۱ رای و آقای محمدرضا ملکشاهی راد با کسب ۳۲۱۲۷ رای و خانم اعظم محمدی نیا با کسب ۳۱ هزار و ۷۲۳ رای و آقای مرتضی محمودوند با کسب ۳۰ هزار و ۴۴۴ رای به مرحله دوم راه یافتند..

همچنین در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین نیز از مجموع ۱۴۱ هزار ۸۷۴ آرای صحیح مآخوذه کوروش کرم‌پور حقیقی با کسب ۴۸ هزار و ۹۷۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه می‌نودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیش از مجموع ۱۶۶ هزار ۳۰۵ رای آرای صحیح مأخوذه شهرام کوسه غراوی با کسب ۴۱ هزار ۲۷۴ رای و سید نجیب حسینی با کسب ۳۸هزار و ۷۳۶ رای به مرحله دوم راه یافتند

همچنین در حوزه انتخابیه جهرم نیز از مجموع ۱۰۷ هزار ۳۴۳ آرای صحیح مآخوذه محمدرضا رضایی کوچی با کسب ۵۳ هزار و ۸۸۲ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه چابهار، نیک شهر، کنارک و قصر قند نیز از مجموع ۲۰۱ هزار ۹۴۸ آرای صحیح مآخوذه عبدالغفور ایران‌نژاد با کسب ۸۲ هزار و ۴۷۳ رای به مجلس راه یافت.

منبع:ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: