کد خبر: ۶۵۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۹۳۴
کاردار ایران در لندن اعلام کرد
کاردار ایران در لندن با اشاره به فضای ایجاد شده در مناسبات و بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و انگلیس گفت: سفارت ایران در انگلستان آماده ارایه هرگونه کمک برای پیشبرد پیوند میان دانشجویان و اساتید ایرانی در خارج از کشور با مراکز داخل ایران است.

حبیب‌الله‌ زاده همچنین با برشمردن خدمات و تسهیلات بخش کنسولی سفارت ایران برای دانشجویان ایرانی در انگیس، آمادگی سفارت و دستگاه‌های داخل کشور برای حل مشکلات کنسولی دانشجویان شاغل به تحصیل را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کاردار ایران در لندن در این دیدار ضمن یادآوری ظرفیت‌های علمی دانشجویان ایرانی در خارج از کشور و اهمیت توجه به ارتقاء فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویی، این موضوع را اقدامی در راستای معرفی و ارایه تصویری صحیح از کشورمان در محیط های علمی و دانشگاهی بیان کرد.

در این جلسه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا ضمن طرح پرسش‌ها و نیز مشکلات صنفی دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور، لزوم استفاده از توان علمی دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی ایرانی که هم اینک در خارج کشور بسر می‌برند را مورد تایید قرار دادند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: