کد خبر: ۶۵۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۲۳۰
فال روزانه یکشنبه 9 اسفند 1394

متولد فروردین : امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

متولد اردیبهشت : متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

متولد خرداد : شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

متولد تیر : امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

متولد مرداد : جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

متولد شهریور : با همسرتان بحث های جدی می کنید و آنها آماده اند تا عقاید و نظراتشان را برای تان بیان کنند شاید کمی نگران شوید اما هیچ دکدام از آنها نگران کننده نیست. امروز شما مورد توجه و مراقبت شخصی قرار خواهید گرفت. مسلم است که آنها عمیقاً به شما توجه دارند، حتی اگر از گفتن این مطلب خجالت بکشند. مسائل عشقی و احساسی دقیقاً مطلبی است که سازنده روحیه امروز شماست، چه با عشق حقیقی خود خلوت کرده باشید و چه روی صندلی راحت لم داده و یکی از فیلم های سینمائی را نگاه کنید.

متولد مهر : شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

متولد آبان : شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

متولد آذر : برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

متولد دی : امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

متولد بهمن : شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد اسفند : شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: