کد خبر: ۶۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۲۴
در حالیکه روز گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همزمان در کلیه شهرها و روستاهای ایران برگزار شد خبرگزاری رویترز در گزارشی تصویری با عنوان "انتخابات ایران" استقبال اقشار مختلف مردم ایران از انتخابات را به تصویر کشید.
گزارش رویترز از انتخابات ایران
استقبال رای دهندگان از انتخابات به حدی بود که وزارت کشور به دلیل مشارکت گسترده شهروندان، ساعت بسته شدن درهای حوزه های رأی گیری را تا حدود نیمه شب به وقت محلی، چندین بار تمدید کرد. 
به گزارش فرادید، از زمان امضای توافق هسته ای، این نخستین بار است که مردم ایران پای صندوق های رأی می روند. شمار واجدان شرایط رأی گیری در این دوره از انتخابات نزدیک به ۵۵ میلیون نفر بوده است. کار شمارش آرا پیش از بسته شدن حوزه های رأی گیری آغاز شده و ابتدا نتیجه آرا مجلس خبرگان اعلام خواهد شد. گزارش رویترز را در زیر می بینید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: