کد خبر: ۶۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
تعداد بازدید: ۹۷۵
فال روزانه پنجشنبه 6 اسفند 1394

متولد فروردین : اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

متولد اردیبهشت : شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

متولد خرداد : شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

متولد تیر : اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

متولد مرداد : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد شهریور : اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

متولد مهر : شما احساس می‌کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است. متاسفانه احساس تان به شما درست می‌گوید زیرا تمام برنامه‌هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی‌باشد بهتر است برنامه ریزی‌هایتان را به تعویق بیندازید.

متولد آبان : این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت‌های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

متولد آذر : با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

متولد دی : هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

متولد بهمن : شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.

متولد اسفند : امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان "مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: