کد خبر: ۶۵۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۸۵۸
جرارد پیکه، مدافع بارسا، در دیدار شب گذشته مقابل آرسنال کارت زرد گرفت و دیدار برگشت مقابل توپچی ها را از دست داد.
به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق 2 دقیقه بعد از آن رخ داد که پیکه در کنار زمین با لوئیس انریکه صحبت کرد. در آن زمان بارسا 2-0 پیش افتاده بود و این شائبه به وجود آمد که سرمربی بارسا که خیالش از صعود به مرحله بعد مطمئن شده، از مدافع تیمش خواسته با دو اخطاره شدن، برای مراحل بعدی بدون مشکل بازی کند. اما انریکه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" دریافت این کارت زرد عمدی نبود. همه آنهایی که خطا را دیدند، می دانند."
اما رونالد کومان، سرمربی ساوتهمپتون، که به عنوان کارشناس در شبکه BT sport حضور داشت، با رد صحبت های انریکه گفت:" این خطا مطمئنا تعمدی بود. این خطایی نیست که شما وقتی 2-0 پیش هستید، انجام بدهید."

با این حال OMNISPORT ساعتی پیش به نقل از منابع نزدیک به یوفا گزارش داد که این ارگان قصد تحقیق در مورد این مساله و جریمه انضباطی پیکه ندارد و این بازیکن فقط از بازی برگشت برابر آرسنال محروم خواهد شد.

سال 2012 مورد مشابهی را در رئال مادرید شاهد بودیم. راموس و ژابی آلونسو به توصیه مورینیو خود را دو کارته کردند تا در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشند. در آن مقطع نیز یوفا جریمه ای برای این دو بازیکن در نظر نگرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: