کد خبر: ۶۵۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۷۱۱
سرمربی آبی اناری ها پس از برد برابر آرسنال اعلام کرد نمی‌دانسته مهاجم تیمش پیش از این دیدار نتوانسته دروازه پتر چک را باز کند.

به گزارش خبرداغ و به نقل از اسکای اسپورتس، بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و موفق شد در لندن با دو گل لیونل مسی، آرسنال را شکست دهد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

طبیعی است لوییس انریکه از پیروزی تیمش خوشحال باشد. سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیمی بزرگ به پیروزی رسیدیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار، به آنچه که می خواستیم رسیدیم و پیروزی ارزشمندی را بدست آوردیم. درست است در این دیدار با دو گل به پیروزی رسیدیم اما بازی آسانی نبود.

او ادامه داد: این نتیجه باعث نمی شود صعود ما به دور بعد نهایی شده باشد. هنوز دیدار برگشت باقی مانده است و چه بسا همه معادلات به هم بریزد. هدف ما در دیدار برگشت هم این است که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و به هیچ وجه تیم حریف را دست‌کم نگیریم چراکه در فوتبال، احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد شاگردانش گفت: بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. بازی کردن برابر آرسنال در لندن اصلا آسان نیست. آنها در نیمه نخست خوب ظاهر شدند ولی ما هم باتجربه نشان دادیم و با فرصت هایی که روی دروازه حریف خلق کردیم، ثابت کردیم شایسته پیروزی در این دیدار هستیم.

انریکه در پایان سخنانش درباره عملکرد لیونل مسی گفت: اصلا نمی دانستم او تا قبل از این دیدار نتوانسته بود دروازه پتر چک را باز کند. مسی نشان داد بازیکن بزرگی است و می تواند برابر هر دروازبانی، آن‌گونه که دوست دارد گلزنی کند. بسیار خوشحالم که این بازیکن توانست در این دیدار بازی خوبی را به نمایش بگذارد و زمینه را برای پیروزی تیم ما فراهم کند. با کیفیت بالایی بازی کردیم و در نهایت هم پیروز این بازی بزرگ بودیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: