کد خبر: ۶۵۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۲۳۰
شهر شدادیه در جنوب موصل در هفته گذشته به کنترل نیروهای کرد در سوریه درآمد.
مواد منفجره ساخت ترکیه در انبار داعش در سوریهیک روزنامه نگار کرد در سوریه اعلام کرد: در پی کنترل شهر شدادیه در جنوب استان حسکه در سوریه توسط نیروهای کرد سوری صدها تن مواد منفجره ساخت ترکیه در این شهر که برای داعش ارسال شده بود کشف و ضبط گردید.

به گزارش ایرنا، شاهین عمر در اربیل ضمن اعلام این مطلب گفت؛ نیروهای کرد در سوریه که در چند روز گذشته موفق به بیرون راندن نیروهای گروه تروریستی و تکفیری داعش از شهر شدادیه شدند، صدها تن مواد منفجره ساخت ترکیه را که برای داعش فرستاده شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: اینها دلایل مهمی هستند که ترکیه نقش مهمی در تجهیز تروریست ها در خاک سوریه دارد و در تلاش است با ادامه حمایت های خویش حیات این گروه ها و از جمله داعش را ادامه دهد.

این روزنامه نگار کرد سوری در ادامه گفت: مواد منفجره ساخت ترکیه در عمق خاک سوریه چه می کنند، آن هم در انبار سلاح داعش که به تازگی از شهر بیرون رانده شده اند؟ جز اینکه ترکیه به آنها تجهیزات و سلاح می دهد؟

شهر شدادیه در جنوب موصل در هفته گذشته به کنترل نیروهای کرد در سوریه درآمد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: